Jak pracovat s hlasem, abyste lépe uzavírali obchody

Jak již mnozí lidé vědí, v obchodu a obecně v jednání s lidmi je mnohdy důležitější, JAK něco říkáme, než CO říkáme. Tónem hlasu, intonací a výběrem slov můžeme zcela změnit význam a efekt sdělení. 

Přinášíme několik tipů, co říkat a neříkat, abyste co nejvíce zvýšili šance na úspěšné uzavření probíraného obchodu.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.