Čtyři hlavní techniky uzavření obchodu

O kontaktování klientů, domlouvání schůzek a průběhu jednání toho bylo již napsáno mnoho. Samostatnou kapitolou, na které zároveň ale mnoho jinak potenciálně úspěšných obchodů skončí, je samotné uzavření obchodu. Tedy problematika týkající se toho, jak přejít od nabídky během schůzky rovnou k podpisu. Zde jsou čtyři hlavní techniky, jak můžete obchod uzavřít, které můžete podle situace během schůzky využívat.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.