Čtyři faktory kvalifikace potenciálního klienta

Kvalifikace potenciálního klienta je proces, který obchodník při jednáních s novým zákazníkem musí projít, aby zjistil, jestli je daný člověk nebo firma vhodným kandidátem na to stát se klientem daného prodejce. Obchodník tedy musí zjistit, jestli klient splňuje určitá kritéria, která zákazníka činí lukrativním, a jestli má tedy ze strany prodejce smysl věnovat danému zákazníkovi čas a úsilí. V dnešním článku se podíváme na čtyři parametry, které daný potenciální zákazník musí splňovat, aby byl úspěšně kvalifikován na to stát se klientem vaší společnosti.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace