6 kroků k aktivnímu naslouchání klientům během schůzky

Aktivní naslouchání je termín, který lidé často slyší nebo i používají, aniž by přesně věděli, co si pod ním představit. Jedná se o takový druh komunikace, při kterém necháváte většinu času mluvit druhého člověka, ale důkladně ho posloucháte, všímáte si i věcí, které zůstaly skryty mezi řádky, sami pro sebe si to, co slyšíte, analyzujete a zároveň dáváte partnerovi v komunikaci aktivně najevo, že jej posloucháte.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.