„Musím si to rozmyslet“. Jak zabránit klientovi, aby řekl tuto obávanou větu? Mnoho obchodníků se bojí námitek ze strany klienta. Přitom pokud má klient konkrétní námitky, dotazy a pochybnosti, a dokonce je s vámi explicitně sdílí, jedná se…
Pět důvodů, proč je váš prodejní proces pro klienty příliš složitý Způsob prodeje produktu by měl být co možná nejjednodušší, nejrychlejší a…
Pro zlepšení prodejních výsledků na sobě musíte zapracovat ve třech oblastech Mnoho obchodníků přemýšlí nad tím, jak by mohli vylepšit své obchodní…
Naučte se pokládat otázky tak, abyste dostali kvalitní odpovědi Úspěch obchodu a prodejních snah závisí do velké míry na tom, jak kvalitně…
Ve druhém díle jsme se věnovali dalším dvěma bodům v přístupu 5P: "Proč" a…
5 triků, jak zaujmout posluchače při prezentaci Ať už se chystáte na pronesení řeči na konferenci nebo si chcete vypilovat…
Pět způsobů, jak jednat s nepříjemnými lidmi K obchodní praxi patří i nutnost jednat s lidmi, kteří jsou nepříjemní.…
Čtyři faktory kvalifikace potenciálního klienta Kvalifikace potenciálního klienta je proces, který obchodník při jednáních…
V minulém článku jsme se věnovali prvním dvěma bodům v osvědčeném konceptu…
6 kroků k aktivnímu naslouchání klientům během schůzky Aktivní naslouchání je termín, který lidé často slyší nebo i používají,…
Šest triků, jak si řečí těla získat přízeň potenciálního klienta Řada obchodníků má představu, že k získání si přízně potenciálního klienta…
V rámci naší konzultační společnosti jsme se během deseti let účastnili…
Proč klient odmítl vaši nabídku? Pět možných důvodů Už se vám někdy stalo, že jste měli z jednání dobrý pocit, byli jste na…