7 kroků k lepšímu naslouchání během obchodní schůzky

Aby obchodník dovedl úspěšně nabízené řešení klientovi na schůzce prodat, musí v něj mít zákazník důvěru a musí k němu chovat sympatie. A lidé obecně chovají sympatie hlavně k těm lidem, kteří jim upřímně naslouchají a zajímají se o ně. Proto je nutné naučit se z pozice obchodníka klientovi naslouchat. Zaprvé abyste mu dali najevo, že se o něj zajímáte, a zadruhé proto, abyste se o klientovi dozvěděli co nejvíce informací a mohli mu tak nabídnout na míru ušité řešení.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.