Co je potřeba udělat, aby chtěl klient narušit svůj status quo?

Jednou z největších výzev, kterým čelí obchodníci téměř na každé schůzce, je neochota klientů narušit svůj status quo, vystoupit ze současného systému a odvážit se jít do nového řešení. Je totiž lidskou přirozeností místo změny preferovat stávající, zavedený systém, na který jsme zvyklí, a to i přesto, že je tento systém pro nás nevýhodný. A proto je nutné se zamyslet nad tím, co vy jako obchodník musíte během schůzky s klientem udělat, aby byl ochotný vzdát se svého statu quo a být otevřený vaší nabídce.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.