5 věcí, které nesmíte během jednání udělat, když má klient námitky

Námitky a pochybnosti na straně klienta jsou běžnou věcí při obchodních jednáních. Mnoho obchodníků se jich bojí. Ale ve skutečnosti by z nich měli mít spíše radost. A to kvůli tomu, že mohou být rádi, že klient svoje pochybnosti a námitky vůči nabídce alespoň nahlas sdílí a nenechává si je pro sebe. S vyřčenými námitkami se totiž dá pracovat, s těmi nevyřčenými ne. Mnoho obchodníků ale neví, jak si vlastně s námitkami ze strany potenciálního zákazníka poradit. Zde je pět věcí, které nesmíte udělat, když uslyšíte námitky ze strany zákazníka.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.