Většinou, když potenciální zákazník odmítne řešení navrhované obchodníkem, uvede nějaký zástupný důvod, který je pouhou zástěrkou toho reálného. Klienti se tedy…
Každý prodejce zažil situaci, kdy zdánlivě ideální potenciální klient i…
Že něco jako dokonalá prezentace neexistuje? V tomto článku se vás pokusíme…
Vést úspěšné jednání s potenciálním klientem nebo současným zákazníkem je…
Námitky a pochybnosti na straně klienta jsou běžnou věcí při obchodních…
Aby obchodník dovedl úspěšně nabízené řešení klientovi na schůzce prodat,…
Každý prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v …
Jednou z největších výzev, kterým čelí obchodníci téměř na každé schůzce,…
Odprezentovat váš produkt během jednání s klientem je jedna věc. Druhá věc…
Vysoká cena, případně srovnávání nabízené ceny s nabídkou konkurence, jsou…
Při obchodní schůzce nehrají roli pouze fakta a čísla, ale především i…
Empatie, tedy schopnost vcítění se do jiné osoby, je nejenom efektivním…
B2B obchodování má svá specifika, která musí prodejce umět vnímat a…