Jak při jednání s klientem odvrátit pozornost od ceny

Vysoká cena, případně srovnávání nabízené ceny s nabídkou konkurence, jsou jedněmi z nejčastějších důvodů, které stojí za odmítnutím nabízeného řešení ze strany potenciálního klienta. Problémem z pohledu prodejce pak je, že se zákazník na cenu soustředí až příliš, aniž by bral v potaz nesporné benefity nabízeného řešení, a cena se tak stává hlavním určujícím faktorem. V tomto článku se podíváme na to, jak při jednání odvrátit klientovu pozornost od ceny.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.