 Jak si během obchodní schůzky získat důvěru klienta
   Jak si během obchodní schůzky získat důvěru klienta   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Dá se říct, že to, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace přináší, nehraje ve vašich obchodních úspěších tak zásadní roli. Klíčové je to, jak si…
 
    Čtyři pocity, které byste měli v průběhu schůzky u klienta vyvolat
   Čtyři pocity, které byste měli v průběhu schůzky u klienta vyvolat  Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční…
 
    Tři otázky, které byste nikdy neměli na obchodní schůzce pokládat
   Tři otázky, které byste nikdy neměli na obchodní schůzce pokládat  Obchodní schůzka s potenciálním klientem rozhodně nemá být pouze prezentací…
 
    5 tipů, jak během obchodní schůzky pomoci klientovi překonat status quo
   5 tipů, jak během obchodní schůzky pomoci klientovi překonat status quo  Jedním z největších a nejčastějších nepřátel úspěšného prodeje je status…
 
    6 otázek, na které musíte získat odpověď, než klientovi dáte nabídku
   6 otázek, na které musíte získat odpověď, než klientovi dáte nabídku  Prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v …
 
    5 důležitých informací, které se dozvíte z neformálního rozhovoru s klientem
   5 důležitých informací, které se dozvíte z neformálního rozhovoru s klientem  Sednout si s klientem ke schůzce a začít mu rovnou prezentovat váš produkt…
 
    Jak aktivovat svoji kreativitu? Tři vědecky podložené metody
   Jak aktivovat svoji kreativitu? Tři vědecky podložené metody  Kreativitu v práci si spojujeme hlavně s uměleckými obory – s tancem, s …
 
    5 vět, kterými můžete přejít k podpisu smlouvy
   5 vět, kterými můžete přejít k podpisu smlouvy  Telefonujete si s klientem nebo s ním máte schůzku, zjišťujete, co…
 
    Jak se zbavit strachu z mluvení na veřejnosti?
   Jak se zbavit strachu z mluvení na veřejnosti?  Veřejný projev je pro některé lidi noční můrou. Pokud se i vám při…
 
    3 věci, které o klientovi musíte při obchodní schůzce zjistit
   3 věci, které o klientovi musíte při obchodní schůzce zjistit  Fakt, že si s klientem domluvíte obchodní schůzku a že je potenciální…
 
    Přizpůsobte se světu virtuálního prodeje
   Přizpůsobte se světu virtuálního prodeje   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Fungování ve světě virtuálního prodeje se může zdát jednoduché, ale být…
 
    9 způsobů, jak získat zpět naštvaného klienta, na kterém vám záleží
   9 způsobů, jak získat zpět naštvaného klienta, na kterém vám záleží   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Mnoho obchodníků občas ztrácí při poskytování služeb ze zřetele samotného…
 
    Slovo „NE“ neznamená definitivní ztrátu potenciálního zákazníka
   Slovo „NE“ neznamená definitivní ztrátu potenciálního zákazníka   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Jako obchodníci hodnotíme naši úspěšnost nejčastěji podle toho, kolikrát…