Vyprávění příběhů: Trik, kterým klienta určitě zaujmete

Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro úspěšné vyústění celého jednání. Prodejci by proto měli využívat jeden velmi účinný nástroj, a to je vyprávění příběhů. Případové studie, příklady nebo zkušenosti klientů jsou jenom různé varianty jedné jediné věci, a to právě příběhu. Příběhy v prodeji nenahraditelné a zde jsou tipy, jak je klientům při jednáních podávat.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.