Jak projevit empatii při jednání s klientem

Empatie, tedy schopnost vcítění se do jiné osoby, je nejenom efektivním nástrojem komunikace, ale především nutnou měkkou dovedností každého zkušeného obchodníka. Aby vám zákazník důvěřoval, a tedy si od vás koupil nabízený produkt, musíte se naučit účinně projevovat empatii a pochopení situace daného klienta. V tom vám pomůže několik následujících nástrojů.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.