Čtyři nejčastější důvody, kvůli kterým vás klienti odmítají

Většinou, když potenciální zákazník odmítne řešení navrhované obchodníkem, uvede nějaký zástupný důvod, který je pouhou zástěrkou toho reálného. Klienti se tedy nejčastěji vymlouvají na cenu, na to, že si musí celou věc ještě rozmyslet, a na to, že se musí s někým poradit. V drtivé většině za těmito zástupnými důvody figurují ty skutečné, avšak nevyřčené. Vaším úkolem coby obchodníka je jít pod povrch a zjistit, jaký skutečný důvod vás odmítnout leží klientovi na srdci, a následně s touto informací dále pracovat a upravit vaší nabídku tak, aby zákazníkovi lépe vyhovovala. V tomto ne vždy jednoduchém úkolu vám pomůže následující seznam čtyř nejčastějších důvodů, proč klienti odmítají nabídku navrhovanou obchodním zástupcem.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.