„Elevator pitch“: Co to je a jak se to dělá?

Často skloňovaným výrazem v anglicky psané odborné literatuře týkající se obchodu a prodeje je „elevator pitch“. Do češtiny bychom tento termín mohli přeložit jako „výtahová promluva“. Odborné texty věnující se prodeji často uvádí, že každý kvalitní obchodník by pro potřeby zaujetí potenciálních klientů měl mít takový „elevator pitch“ připravený.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.