5 rad, jak zajistit vyšší úspěšnost obchodních schůzek

Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá se říci, že tou nejklíčovější. I prodejce, který si dovede sjednat řadu schůzek s klienty, ale pouze málo z těchto setkání dopadává pozitivně, nemůže dosahovat svých obchodních cílů. V tomto článku vám dáme pět rad, díky kterým se vaše obchodní setkání s potenciálními klienty stanou úspěšnějšími.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.