Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou spojitost s tím, jak dobře se vaše produkty prodávají. A „značkou“ zde nemyslíme pouze logo nebo…
Content marketing (nebo také obsahový marketing) představuje reklamu, která…
Ještě týden bude probíhat sběr zajímavých firemních snímků pro III. ročník…
Chcete-li hlasovat pro některého politického kandidáta, potřebujete nabýt…
Nová dvojice marketingových nástrojů od společnosti Mailchimp si klade za…
Posíláte vašim zákazníkům zpravodaje a mailingy? Pak jistě víte, že je…
Mnoho manažerů firem předpokládá, že skutečně zná svou cílovou skupinu, se…
Počet e-mailů, které denně odesíláme a přijímáme, má tendenci dělat náš…
Pohybujete se v oblasti marketingu, prodeje, propagace nebo reklamy?…
Daty jsme se řídili ještě dříve, než se objevil digitální marketing a z …
Mnoho firem neustále hledá efektivní a rychlé způsoby, které jim pomohou…
Většina marketérů a obchodníků si je dobře vědoma síly přímého marketingu…
Vloni společnost Google oznámila, že implementovala systém řízený umělou…