V celé řadě případů tvoří právě předmět e-mailu rozdíl mezi tím, jestli uživatel celou zprávu vymaže, nebo si ji rozklikne a přečte. Psaní chytlavých předmětů tak,…
Právě jste byli požádáni, abyste během narychlo uspořádané tiskové…
Nový start-up musí vykazovat řadu charakteristik, aby uspěl. Mezi nimi jsou…
Pokud máte na firemním blogu více než 50 příspěvků, použijte pár…
„Pravidlo 7“ platí v marketingu a jeho základní premisou je, že zákazník…
Společnost Brand Finance vydala svůj žebříček nejhodnotnějších značek světa…
Otázka marketingu je pro nově založené, malé firmy zcela zásadní. Bez…
1. Internetu rozumí i vaše babička, ale zkombinovat vizibilitu brandu na…
Existují skvělé e-maily s návrhem obchodní spolupráce. A pak také existují…
V oblasti PR se často objevuje tendence analyzovat jednoduše příliš různých…
Zákazníci si zkrátka někdy budou stěžovat. Když si ale stěžují veřejně…
Obsahový marketing (v angličtině content marketing) je skvělý způsob, jak…
Digitální transformace se dnes nezbytně týká prakticky jakéhokoliv oboru a …