Firemní blog: Oživte jeho starý obsah

Pokud máte na firemním blogu více než 50 příspěvků, použijte pár následujících nápadů, na oživení vašeho obsahu.

Vyhodnoťte, jak si vedete. Pokud jste na začátku udělali určitou analýzu a stanovili si strategii, může být už vhodná doba na ověření, zda to stále ještě funguje.

Několik doporučení, jak docílit zvýšení návštěvnosti firemního blogu, přinesl web business2community.com.

1. Vymažte obsah, který už není relevantní

Někdy je méně více. Pokud máte na blogu staré příspěvky, které už nemají nic společného s vaším podnikáním, ve vyhledávačích vám to rozhodně nepomůže. Takový obsah vám dokonce může uškodit.

Měli byste proto provést audit obsahu, díky němuž pak dokážete vytvářet relevantnější obsah:

  • Najděte příspěvky, které pro vaše hlavní publikum nejsou atraktivní (tedy mají málo interakcí nebo je nikdo nečte).
  • Změňte je. Vymažte irelevantní příspěvky a aktualizujte ty zastaralé. Krátké starší příspěvky spojte do delších a ucelenějších. Upravte obsah tak, aby byl přínosnějším zdrojem k příslušnému tématu.
  • Aktualizujte také vnitřní odkazy na vašem blogu. Věnujte čas tomu, aby byl váš obsah vnitřně prolinkovaný. Přidejte nové relevantní odkazy a odstraňte ty staré a nefunkční.

2. Nemažte nic, co se ještě dá použít

Příspěvky, které vám přinášejí návštěvy, byste neměli odstraňovat. Pokud je příspěvek stále úspěšný, nemažte jej – opět jej pouze aktualizujte. Díky tomu bude váš obsah stále cenný.

Když se dané téma i nadále vyhledává ve vyhledávačích, proč je stále nenabízet – jen s vysvětlením, že se situace změnila a daný produkt, služba nebo firma třeba už nejsou k dispozici. Když tyto informace poskytnete, nemusíte ztrácet návštěvníky, kteří stále ještě hledají zastaralé věci.

3. Opětovné publikování je povoleno

Po aktualizaci zastaralého obsahu byste měli udělat poslední krok, jímž je opětovné publikování starších příspěvků. Je to snadné, a protože jste přidali nové, aktuální informace, váš obsah si určitou pozornost opět zaslouží. Váš obsah by prostě neměl být zapomenut.

-jk-

Zdroj: business2community.com - online komunita pro manažery a podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje business2community.com