Jak lépe měřit výsledky PR: Zbavte se nicneříkajících metrik

V oblasti PR se často objevuje tendence analyzovat jednoduše příliš různých metrik. Mnoho z nich je však zbytečných a jejich sledování jen zabírá čas, který by mohl být využit lépe.

Chcete-li měřit PR, je důležité používat správné měřicí nástroje a zbavit se těch nevhodných. Zaměřte se proto na metriky, které vám přinášejí nějaká doporučení, podle kterých se lze přímo zařídit.

Pokud totiž budete sledovat příliš mnoho metrik, zabere to příliš času. Sběr dat a následná analýza bude příliš náročná v porovnání s tím, co přinese.

Musíte se tedy soustředit jen na těch několik nástrojů, které vám poskytnou skutečně užitečné informace. Zbavte se některých metrik a zaměřte se pouze na několik klíčových ukazatelů, které jsou nejvíce smysluplné.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace