Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Trapné ticho: Jak se mu vyhnout během obchodního telefonátu s klientem

„Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce společnosti něco dělá a v konverzaci nastane znatelná pauza, během které se z čistě…

Článek v rámci předplatného Chcete více prodávat? Začněte během schůzek s klienty používat tyto fráze

První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš…

Článek v rámci předplatného Snažíte se prodej vždy co nejvíc urychlit? Možná děláte chybu

Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s …

Článek v rámci předplatného Prodáváte přes telefon? Pak se vyhněte těmto třem nejhorším úvodním frázím

Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…

Článek v rámci předplatného Tři tipy obchodní zástupce malých firem, jak prodávat více

Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční…

Článek v rámci předplatného Získejte si ihned sympatie klienta ve čtyřech krocích

Jedna z nejstarších a nejpravdivějších pouček, která stále platí i dnes,…

Článek v rámci předplatného Jak udělat na klienta dobrý první dojem? Pomozte si tím, že se vhodně obléknete

To, jak se oblékáte, má zcela jasný a prokazatelný vliv na to, jak vás lidé…

Článek v rámci předplatného Když má klient výhrady k nabídce: Jak se s nimi vypořádat v pěti krocích

Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může ale…

Článek v rámci předplatného Čtyři zvyky těch nejlepších obchodníků

Co dělají ti nejlepší obchodníci jinak? Kromě určitého osobního charisma,…

Článek v rámci předplatného Prodáváte produkty nového start-upu na zavedeném trhu? Máme pro vás několik tipů

Silně konkurenční trhy, kde se o přízeň klientely přetahují řady zavedených…

Článek v rámci předplatného Vyhněte se nejčastějším chybám, kterých se lidé dopouští na LinkedIn

Síť LinkedIn je vynikajícím způsobem, jak být v obraze a vědět, co se děje…

Článek v rámci předplatného Sebevědomí jako klíč k úspěchu v prodeji. Dá se mu naučit?

Slovní spojení „nesebevědomý prodejce“ zní téměř jako vtip. Bez…

Článek v rámci předplatného Jak mít spokojené klienty? Tři zásady kvalitního zákaznického servisu

Existuje celá řada tipů, co dělat s naštvaným zákazníkem. Ovšem pod heslem,…

Výpis 5365 z celkem 4574