„Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce společnosti něco dělá a v konverzaci nastane znatelná pauza, během které se z čistě…
První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš…
Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s …
Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…
Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční…
Jedna z nejstarších a nejpravdivějších pouček, která stále platí i dnes,…
To, jak se oblékáte, má zcela jasný a prokazatelný vliv na to, jak vás lidé…
Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může ale…
Co dělají ti nejlepší obchodníci jinak? Kromě určitého osobního charisma,…
Silně konkurenční trhy, kde se o přízeň klientely přetahují řady zavedených…
Síť LinkedIn je vynikajícím způsobem, jak být v obraze a vědět, co se děje…
Slovní spojení „nesebevědomý prodejce“ zní téměř jako vtip. Bez…
Existuje celá řada tipů, co dělat s naštvaným zákazníkem. Ovšem pod heslem,…