Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Tři základní koeficienty v analýze úspěšnosti prodejce

Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a výkonnost, porovnávat své výsledky a upravovat své prodejní techniky tak, aby se…

Článek v rámci předplatného Čelíte propadu v prodeji? Tři věci, které musíte změnit

Existuje celá řada příčin, díky kterým mohou přestat jít obchody vaší…

Článek v rámci předplatného Osobní setkávání a jednání: Klíč k úspěchu v prodeji

Firem je v každém oboru nespočet. A ještě více je obchodníků, kteří je…

Článek v rámci předplatného B2B obchodování po telefonu: Jak najít motivaci k telefonování, když vám schází

Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…

Článek v rámci předplatného Pět základních tipů, jak efektivně využívat obsahový marketing

Obsahový marketing (v angličtině „content marketing“) je skvělý způsob, jak…

Článek v rámci předplatného Čtyři fatální chyby, kvůli kterým klienti nejčastěji odmítají nabídky prodejců

Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý…

Článek v rámci předplatného Co musíte jako prodejce udělat, aby se k vám zákazník příště znovu vrátil

Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko…

Článek v rámci předplatného Mají vaši klienti špatnou platební morálku? Pět tipů, co s tím

Většina obchodníků není odpovědná pouze za prodej, ale i za následné…

Článek v rámci předplatného Proč byste nikdy neměli jít s cenou příliš dolů

Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších…

Článek v rámci předplatného Šest tipů, jak prodat cokoliv komukoliv

Víte, jak se pozná skutečně dobrý prodejce? Tak, že dovede svůj styl…

Článek v rámci předplatného Humor: účinný nástroj v marketingu i prodeji

Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný,…

Článek v rámci předplatného Chcete se stát esem v prodeji po telefonu? Máme pro vás čtyři tipy

Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…

Článek v rámci předplatného Každé úspěšné obchodní jednání musí dosáhnout těchto tří cílů

Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u…

Výpis 5365 z celkem 4587