Většina obchodních pozic se nachází v rámci trhů a odvětví, která jsou již zavedená. Existují ale obory (a není jich v dnešní technologicky rychlé době…
Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…
Přijďte na Inspirofest a zažijte na vlastní kůži, jak může být rozvoj…
Prodej a umění obchodovat je vlastně komplexem různých osobnostních…
Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…
B2B prodej je jiná disciplína než prodej koncovým spotřebitelům (B2C).…
Obchodní schůzky i telefonní hovory bývají pro většinu prodejců zdrojem…
Máte skvělý inovativní nápad? Jste schopni vyrobit produkt, který má…
Každý obchodník a každý člověk, co nabízí nějaké produkty nebo služby by…
Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od jeho…
Umělá inteligence (v angličtině „AI“) dělá vrásky mnoho pracovníkům,…
Nastoupili jste nově do prodejního týmu a chcete začít co nejdříve…
Efekt „FOMO“ (Fear of Missing Out, tedy strach z promeškání) je mocný…