Někteří začínající prodejci mohou mít kvůli svému nízkému věku obavy, aby na potenciální klienty působili dostatečně seriózně a profesionálně. A aby je zákazníci…
To, jakým způsobem s klientem mluvíte a jaký komunikační styl zvolíte, má…
B2B obchodování má svá specifika. Jedním z nich je, že předtím, než…
Procházíte si propadem vašich prodejních čísel? Potřebujete zlepšit své…
Vztahy mezi obchodníkem a klientem jsou založeny na důvěře a efektivní…
Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek,…
Úspěšný obchodník potřebuje mít určité vlastnosti, díky kterým může uspět…
Stát se dlouhodobě úspěšným obchodníkem stojí hodně úsilí a tvrdé práce. A…
Prodávat produkty v záplavě konkurence je rozhodně těžké. Možná ještě těžší…
U zrodu velké části obchodních spoluprací stojí jeden e-mail s obchodní…
Jste noví ve světě obchodu? Chcete se stát úspěšným prodejcem? V dnešním…
Načasování je B2B obchodování klíčové. Nové firemní klienty byste měli…
Dlouhodobý úspěch v prodeji závisí na tom, jakou si dovede daný prodejce…