Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Mistrem e-mailové komunikace: Jak zajistit, aby klienti více otevírali vaše e-mailové zprávy

E-maily s obchodními nabídkami chodí nám všem do našich schránek denně. Velkou část z nich ani neotvíráme. Ale některé vypadají tak zajímavě, že i když…

Miroslav Filip, Deloitte

Dlouhodobý investiční produkt představuje novou variantu spoření na penzi

Prezident Petr Pavel podepsal novelu zákona, která mimo jiné přináší…

Článek v rámci předplatného Čtyři hloupé otázky, které prodejci klientům často pokládají, a přitom by se jim měli vyhnout

Pokládání těch správných otázek je základem efektivní interakce s…

Článek v rámci předplatného Nedaří se vám v prodeji? Tři věci, které možná děláte a které vám brání v úspěchu

Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i…

Článek v rámci předplatného Jste v prodeji nováčci? Máme pro vás sedm tipů

Jak se coby nováček co nejrychleji zaučit a začít ve velkém prodávat?…

Článek v rámci předplatného Věty a fráze, které by měli prodejci vypustit ze svého slovníku

Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci…

Článek v rámci předplatného Nebaví vás prodej po telefonu? Čtyři tipy, jak si jej víc užít (a získat víc klientů)

I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady…

Článek v rámci předplatného Vybudujte zákaznickou péči zaměřenou na klienta v šesti krocích

Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak najít své vlastní, kvalitní kontakty na potenciální klienty

Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje na kvantitu a…

Článek v rámci předplatného Tipy pro prodejce, kteří hledají klienty nového start-upu

Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající „start-up“ může mít v …

Článek v rámci předplatného Když chcete prodávat, musíte útočit na city: Tipy, jak působit na klienty na emoční rovině

Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to…

Článek v rámci předplatného Jak klientovi pomoci překonat status quo pomocí otázky „Proč“?

Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…

Výpis 2739 z celkem 4597