Jedním z klíčových údajů, které by si měl každý vedoucí zákaznického call centra hlídat, je něco, čemu se v angličtině říká „abandon rate“. Tedy podíl…
Čas od času potřebuje každý z nás trochu motivace. A v prodejní branži, kde…
Jestliže máte určité kariérní ambice a chcete nejenom postupovat po…
Léto je za dveřmi. A s ním i oprávněná obava řady prodejců, že v létě se…
Mikro-management, tedy až nezdravě intenzivní kontrola práce podřízených ze…
AI, tedy umělá inteligence, čím dál více ovlivňuje naše osobní i pracovní…
„CX“, neboli „customer experience“, je výraz, který odkazuje na to, jak…
Většina lidí se chce ve své kariéře nějak posouvat a dál se vzdělávat.…
Správa IT zahrnuje mnohem více oblastí, než si většina lidí uvědomuje.…
Když dojde k propadům prodeje a vám se nedaří uzavírat tolik obchodů,…
Důvěra je základem každého obchodního vztahu. I pokud nabízíte ten nejlepší…
Váš web má vysokou návštěvnost, uživatelé si vybírají zboží, plní košíky……
Nemáte obchodního mentora, který by vás „zásoboval“ životními a pracovními…