Když dojde k propadům prodeje a vám se nedaří uzavírat tolik obchodů, kolik jste plánovali, je to určitě psychicky náročná situace. Důležité je ale nepanikařit…
Důvěra je základem každého obchodního vztahu. I pokud nabízíte ten nejlepší…
Váš web má vysokou návštěvnost, uživatelé si vybírají zboží, plní košíky……
Nemáte obchodního mentora, který by vás „zásoboval“ životními a pracovními…
Používáte hromadné e-maily jako formu marketingu a prodeje? Pak se vám…
Zdá se vám, že trávíte příliš mnoho času hledáním nových kontaktů a že vám…
Ne každý umí prodat své úspěchy tak, jak si to tyto úspěchy zaslouží.…
Chcete více prodávat, případně navýšit objem obchodů, které uzavíráte? Pak…
Čím lépe a efektivněji si dovedete plánovat své pracovní aktivity, tím…
To, jakým způsobem mluvíte, mívá v různých životních situacích větší dopad…
Téměř všemu se dá naučit. I obchodování. Dobří prodejci se nerodí sami od…
„Elevator pitch“, tedy v češtině „proslov do výtahu“, představuje…
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby…