Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Generace Z: Jak úspěšně prodávat mladým zákazníkům

Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a relativizaci zaběhlých pořádků. Jejich požadavky hrají významnou roli v tom, proč se zákaznický…

Článek v rámci předplatného Chyby, které nesmíte dělat, pokud mluvíte s klienty po telefonu

I přes limity, které telefonnímu prodeji před mnoha lety nastavilo GDPR,…

Článek v rámci předplatného Osm kroků ke zvýšení loajality zákazníků skrz klientský servis

Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním…

Článek v rámci předplatného Co klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu?

Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…

Článek v rámci předplatného Jak se poučit z nepovedeného obchodu

Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…

Článek v rámci předplatného Pozitivní výrazy a fráze, které vám pomohou lépe prodávat

Přemýšlíte, jak vylepšit vaši prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…

Článek v rámci předplatného Základní tipy, jak svou firmu efektivně prezentovat na internetu

Málokterá firma neexistuje na internetu. A není se čemu divit. Internet…

Článek v rámci předplatného Každý úspěšný prodej po telefonu projde těmito šesti fázemi

Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi…

Kristýna Gembalová

icon Jak na reklamní zprávy na sociálních sítích?

Kdy je možné uživatelům posílat reklamní zprávy na sociálních sítích? Jaká…

Článek v rámci předplatného Takhle radši ne: Sedm nejčastějších chyb content marketingu

Na content marketing (česky obsahový marketing) spoléhají na jak start-upy,…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, díky kterým přestanete být vtíravým a otravným prodejcem

Jedním z nejstarších stereotypů týkajících se prodeje je představa, že…

Výpis 1426 z celkem 4608