Byznys na sociálních sítích: Jděte na to chytře Sociální sítě jsou příležitostí, jak se dostat do přímého kontaktu s uživateli vašich výrobků a služeb. Lidé se často se značkami, které mají rádi, na sociálních…
Mantinely, které musí nastavit manažer projede Být dobrým vedoucím znamená umět jasně nastavit pravidla, kterými se mají…
„Hard skills“ a „soft skills“ neboli odborné znalosti a komunikační…
Jste živnostník a chcete si účtovat více? Známe pět zaručených způsobů jak na to Práce na volné noze má bezkonkurenční výhody, jako je volná pracovní doba,…
3 nejčastější problémy při telefonátech s potenciálními klienty Při kontaktování klientů po telefonu se poměrně často stává, že telefonát…
Uživatelé internetu dnes přecházejí od stolních počítačů k mobilním…
Vylaďte mobilní komunikaci se zákazníky Chcete-li mít společnost opravdu orientovanou na zákazníky, musíte s nimi…
Pojmem mileniálové se nejčastěji myslí lidé, kteří prožívali dětství na…
Jak nezačínat obchodní e-mail v pěti odstrašujících příkladech I když je e-mail jedním z nejméně účinných způsobů, jak oslovovat…
6 zvyků, díky kterým ihned navýšíte objem prodejů Prodejní umění ze zčásti skládá z hard skills, tedy ze znalosti oboru,…
Námitka proti ceně je jednou z nejobávanějších reakcí ze strany klienta,…
Jak nalákat zákazníky do prodejního trychtýře díky obsahovému marketingu Klíčem je prodávat řešení, ne jen věci. Jinak řečeno, váš marketing musí…
Negativní myšlenky, které vám braní v úspěchu v prodeji Úspěch v prodejní profesi vyžaduje určité nastavení mysli na straně…