Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Šest tipů, jak působit jako expert (nehledě na to, co prodáváte)

Asi nikoho nepřekvapí, že pokud chcete být vynikající obchodník, musejí vaši potenciální i aktuální zákazníci věřit, že jste odborníky na danou oblast. Jestliže…

Článek v rámci předplatného 3 zásady motivace obchodníků ze strany manažera

Manažerská pozice má řadu povinností, mezi něž patří také motivace…

Článek v rámci předplatného Jak reagovat na pozitivní i negativní komentáře klientů

Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se…

7 triků, jak předejít syndromu vyhoření

Syndrom vyhoření je strašák, který obchází všechny obchodníky bez výjimky.…

Článek v rámci předplatného Co dělat a nedělat při prvním kontaktu s klientem po telefonu

Telefonní kontakt je i přes veškeré moderní technologie a internet stále…

Josef Kadlec, Recruitment Academy

icon Social Selling: 3 zásady účinného prodeje na sociálních sítích

V posledních pár letech se i v České republice začal objevovat termín „…

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky k urychlení obchodu

Častým problémem při uzavírání obchodů je příliš dlouhé rozmýšlení klienta.…

Článek v rámci předplatného „Výtahový prodej“: Co to je a jak na to?

Anglický výraz „elevator pitch“ se dá poněkud krkolomně přeložit do češtiny…

Chcete se stát lepším obchodníkem? Víme, co dělat a co nedělat

Dá se říci, že neexistuje něco jako stagnující obchodník. Obchodník se…

Článek v rámci předplatného 7 triků, které navýší čtenost vašeho příspěvku na blogu

Královskou disciplínou content marketingu je blogování. Při správném…

Článek v rámci předplatného 7 pokročilých tipů, jak vyhledávat na Googlu jako profesionál

Google je zdaleka nejpoužívanějším vyhledávacím nástrojem na internetu a…

Článek v rámci předplatného Telefonní prodej: 6 tipů, jak nevyvíjet příliš velký nátlak

Na prodej po telefonu je často nahlíženo jako na zastaralou a příliš…

3 věci, které potřebujete zjistit od klienta, abyste s ním úspěšně uzavřeli obchod

Schopnost naslouchat je pro obchodníka zcela klíčová. To víme všichni.…

Výpis 976988 z celkem 4675