Jak si znovu získat přízeň klienta skrz zákaznický servis

Udržení klientely a posílení její věrnosti jsou jedněmi ze základních úkolů zákaznického servisu. Jestliže zjistíte, že některý klient, který byl dříve aktivní a spokojený, s vaší firmou přestává komunikovat, začne být pasivní a celkově vypadá, že by mohl mít snahu odejít ke konkurenci, je úkolem zákaznického servisu skrz svojí péči zpět získat přízeň tohoto klienta. V tomto článku se podíváme, jak na to.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.