I když základ prodeje zůstává stejný, techniky a metody se mění. A stejně tak očekávání klientů i chování potenciálních zákazníků. Zde jsou čtyři nové výzvy, které…
Někdy se to stává. Klient, třeba i dlouhodobý, přestane s vaší firmou…
Existuje celá řada způsobů, jak dotáhnout obchodní jednání k úspěšnému…
Zdá se, že na sociálních sítích, zejména Twitteru, Facebooku a Instagramu,…
Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času…
Soudržnost týmu a týmový duch všech jeho členů jsou nutné k tomu, aby daný…
V minulém článku jsem psal o tom, jak je pro firmu důležité při vstupu na…
Ať dělají obchodníci, co chtějí, velká část zákazníků má tendenci…
Úkolem prodejce je přesvědčit klienty, aby vám důvěřovali a svěřili vám své…
Úkol prodejce je jasný: najít co nejvíce vhodných potenciálních klientů,…
„Pravidlo 7“ platí v marketingu a jeho základní premisou je, že zákazník…
Klientská péče je jedním z dominantních faktorů, podle nichž klienti…
Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale…