Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Nové výzvy, kterým čelí dnešní prodejci

I když základ prodeje zůstává stejný, techniky a metody se mění. A stejně tak očekávání klientů i chování potenciálních zákazníků. Zde jsou čtyři nové výzvy, které…

Článek v rámci předplatného Čtyři netradiční způsoby, jak získat zpět ztraceného klienta

Někdy se to stává. Klient, třeba i dlouhodobý, přestane s vaší firmou…

Upřímnost coby účinný prodejní nástroj

Existuje celá řada způsobů, jak dotáhnout obchodní jednání k úspěšnému…

Článek v rámci předplatného Velký problém marketingu na sociálních sítích

Zdá se, že na sociálních sítích, zejména Twitteru, Facebooku a Instagramu,…

3 hororové zkušenosti klientů se zákaznickým servisem

Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když si nový obchodník nesedne s týmem

Soudržnost týmu a týmový duch všech jeho členů jsou nutné k tomu, aby daný…

icon Jak řídit marketing malých a středních podniků v globálním prostředí (II. díl)

V minulém článku jsem psal o tom, jak je pro firmu důležité při vstupu na…

Článek v rámci předplatného Jak bojovat proti levnější konkurenci

Ať dělají obchodníci, co chtějí, velká část zákazníků má tendenci…

Článek v rámci předplatného 5 věcí, díky kterým vás budou ostatní respektovat

Úkolem prodejce je přesvědčit klienty, aby vám důvěřovali a svěřili vám své…

Jednoduché triky k okamžitému zlepšení prodejních výsledků

Úkol prodejce je jasný: najít co nejvíce vhodných potenciálních klientů,…

Článek v rámci předplatného Marketing a „pravidlo 7“: Co to je a jak funguje

„Pravidlo 7“ platí v marketingu a jeho základní premisou je, že zákazník…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak ihned vylepšit váš zákaznický servis

Klientská péče je jedním z dominantních faktorů, podle nichž klienti…

Má zákazník vždy pravdu? Ne tak docela

Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale…

Výpis 9891001 z celkem 4675