Společnosti, které adaptovaly techniky tzv. social sellingu vytvářejí o 45 % více obchodních příležitostí a obchodníci využívající tyto techniky dosahují svých…
   
   Tajemství úspěchu: Buďte asertivní v komunikaci s druhými  Ten, kdo „vede“ konverzaci, většinou určuje témata, dostává protistranu…
   
   Čtyři rady začínajícím prodejcům  Žádný učený z nebe nespadl a prodejnímu řemeslu je nutné se naučit…
   
   5 slov, která pomohou prodeji, a 5 slov, která jej pokazí  Stejnou věc můžeme říct desítkami různých způsobů. A je to právě specifická…
   
   Nový podřízený na obchodní pozici: Na co si dát pozor  Přijetí nového zaměstnance je vždy ošemetnou záležitostí. Je nutné dát mu…
   
   Čtyři rady prodejcům v novém oboru  Stát se prodejcem v nově vzniklém oboru není nikdy lehké. Lidé většinou…
   Nejlepším způsobem, jak oslovit nové klienty, je přímo a osobně. Druhým…
   
   Šest tipů, jak působit jako expert (nehledě na to, co prodáváte)  Asi nikoho nepřekvapí, že pokud chcete být vynikající obchodník, musejí…
   
   3 zásady motivace obchodníků ze strany manažera  Manažerská pozice má řadu povinností, mezi něž patří také motivace…
   
   Jak reagovat na pozitivní i negativní komentáře klientů  Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se…
   Syndrom vyhoření je strašák, který obchází všechny obchodníky bez výjimky.…
   
   Co dělat a nedělat při prvním kontaktu s klientem po telefonu  Telefonní kontakt je i přes veškeré moderní technologie a internet stále…
   V posledních pár letech se i v České republice začal objevovat termín „…