Šaty dělají člověka. I v prodeji  Ať se nám to líbí, nebo ne, ostatní nás do vysoké míry posuzují i podle toho, jak vypadáme. Nemáme jim ale co vyčítat. Totéž děláme my, ať už vědomě nebo podvědomě.…
   
   5 parametrů, které definují ideálního B2B klienta  V prodeji je ze strany obchodníka nutné něco, čemu se říká „kvalifikace“,…
   
   Sedm záchytných bodů prodejního cyklu  Prodejním cyklem se nazývá celá cesta od bodu A do bodu Z, kdy A je prvotní…
   
   Čtyři legendární emočně silné marketingové kampaně  Jedna z hlavních pouček marketingu (i prodeje) je, že fakta neprodávají…
   Jedna z věcí, kterou by se měl obchodník naučit, je pamatovat si jména…
   
   Základy prodeje pro prodejní nováčky  Pro ty, kteří se v obchodě pohybují dlouho, jsou již některé aspekty…
   
   Tři trendy maloobchodního prodeje pro rok 2018  Rok 2018 ještě není ani v polovině, ale již můžeme rozlišit tři trendy,…
   Mnoho obchodníků, kteří si domlouvají osobní schůzky s potenciálními…
   
   Čtyři hlavní faktory, které rozhodují o úspěchu a neúspěchu v prodeji  Prodejní profese je věda a prodej je kombinací mnoha faktorů, které do sebe…
   Máte za úkol zorganizovat firemní školení nebo chcete rozvíjet své vlastní…
   
   Jak se stát lepším obchodním zástupcem pro vaše klienty  Aby vás klienti vyhledávali a aby se vám dobře uzavíraly obchody, musíte se…
   
   Sedm prvků zajímavého a efektivního příběhu  Příběh je v prodeji nedocenitelným nástrojem. Unikátní a zajímavý příběh…
   Pokud máte na firemním blogu více než 50 příspěvků, použijte pár…