Sedm strategií pro udržení klientů

Najít nového klienta stojí průměrně pětkrát více peněz a úsilí, než udržet si toho stávajícího. Stávající klientela je navíc skvělým zdrojem dalších obchodů i doporučení. Vysoká retence zákazníků je výhodná z mnoha hledisek a my si dnes ukážeme sedm strategií, jak loajalitu vašich zákazníků dlouhodobě navýšit.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.