Čtyři rady začínajícím prodejcům Žádný učený z nebe nespadl a prodejnímu řemeslu je nutné se naučit zkušenostmi i soustavným vzděláváním. Přinášíme vám čtyři užitečné rady, které jsou určeny těm,…
5 slov, která pomohou prodeji, a 5 slov, která jej pokazí Stejnou věc můžeme říct desítkami různých způsobů. A je to právě specifická…
Nový podřízený na obchodní pozici: Na co si dát pozor Přijetí nového zaměstnance je vždy ošemetnou záležitostí. Je nutné dát mu…
Čtyři rady prodejcům v novém oboru Stát se prodejcem v nově vzniklém oboru není nikdy lehké. Lidé většinou…
Nejlepším způsobem, jak oslovit nové klienty, je přímo a osobně. Druhým…
Šest tipů, jak působit jako expert (nehledě na to, co prodáváte) Asi nikoho nepřekvapí, že pokud chcete být vynikající obchodník, musejí…
3 zásady motivace obchodníků ze strany manažera Manažerská pozice má řadu povinností, mezi něž patří také motivace…
Jak reagovat na pozitivní i negativní komentáře klientů Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se…
Syndrom vyhoření je strašák, který obchází všechny obchodníky bez výjimky.…
Co dělat a nedělat při prvním kontaktu s klientem po telefonu Telefonní kontakt je i přes veškeré moderní technologie a internet stále…
V posledních pár letech se i v České republice začal objevovat termín „…
Čtyři kroky k urychlení obchodu Častým problémem při uzavírání obchodů je příliš dlouhé rozmýšlení klienta.…
„Výtahový prodej“: Co to je a jak na to? Anglický výraz „elevator pitch“ se dá poněkud krkolomně přeložit do češtiny…