Čtyři kroky k urychlení obchodu  Častým problémem při uzavírání obchodů je příliš dlouhé rozmýšlení klienta. Zákazníci, kteří sice mají o produkt zájem, ale nic jim nebrání v odkládání rozhodnutí,…
   
   „Výtahový prodej“: Co to je a jak na to?  Anglický výraz „elevator pitch“ se dá poněkud krkolomně přeložit do češtiny…
   Dá se říci, že neexistuje něco jako stagnující obchodník. Obchodník se…
   
   7 triků, které navýší čtenost vašeho příspěvku na blogu  Královskou disciplínou content marketingu je blogování. Při správném…
   
   7 pokročilých tipů, jak vyhledávat na Googlu jako profesionál  Google je zdaleka nejpoužívanějším vyhledávacím nástrojem na internetu a…
   
   Telefonní prodej: 6 tipů, jak nevyvíjet příliš velký nátlak  Na prodej po telefonu je často nahlíženo jako na zastaralou a příliš…
   Schopnost naslouchat je pro obchodníka zcela klíčová. To víme všichni.…
   
   Nové výzvy, kterým čelí dnešní prodejci  I když základ prodeje zůstává stejný, techniky a metody se mění. A stejně…
   
   Čtyři netradiční způsoby, jak získat zpět ztraceného klienta  Někdy se to stává. Klient, třeba i dlouhodobý, přestane s vaší firmou…
   Existuje celá řada způsobů, jak dotáhnout obchodní jednání k úspěšnému…
   
   Velký problém marketingu na sociálních sítích  Zdá se, že na sociálních sítích, zejména Twitteru, Facebooku a Instagramu,…
   Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času…
   
   Co dělat, když si nový obchodník nesedne s týmem  Soudržnost týmu a týmový duch všech jeho členů jsou nutné k tomu, aby daný…