Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Čtyři věci, na které se ptát uživatelů call centra

Úspěšnost call centra a jednotlivých telefonistů se dá měřit různými způsoby. Vedle čistě kvantitativních parametrů, jako je délka hovoru nebo počet opakovaných…

Článek v rámci předplatného Úspěšné ženy v obchodní branži nekopírují muže

Ženy mají obecně mnoho vlastností, díky kterým v určitých ohledech…

Článek v rámci předplatného Deset citátů, které vám ihned dodají motivaci

Práce prodejce a její efektivita se ve vysoké míře odráží od psychického…

Studijní program DigiAka od Dobrý web, s. r. o.

10 věcí, které se změní, až se z vás stane ostřílený digitální marketér

1. Internetu rozumí i vaše babička, ale zkombinovat vizibilitu brandu na…

Článek v rámci předplatného Čtyři fáze vyhoření (nejen) v call centru

Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou…

Konference ZÁKAZNÍK 2030

Článek v rámci předplatného icon 2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 – INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, nabídce služeb

Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?

Článek v rámci předplatného Chcete působit sebevědomě a důvěryhodně? Dávejte si pozor na pusu

Jak je dávno známo, osoba prodejce je pro výsledek obchodního jednání…

Jak docílit vyváženosti osobního a pracovního života v obchodní profesi

Prodejci jsou velmi často obětí takzvaného syndromu vyhoření. Jedním z …

Článek v rámci předplatného Víte, že i malá firma může prodávat velkým hráčům?

Cíl mnoha začínajících a menších firem je jasný: Prodávat co nejvíce…

Článek v rámci předplatného Kdo chce získat respekt druhých, musí si nejdříve vážit sám sebe

Být úspěšným obchodníkem znamená být zároveň konzultantem, expertem v …

Nejčtenější články na Sales News v roce 2017

Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…

Článek v rámci předplatného 4 předsevzetí pro call centra pro rok 2018

Dynamika call center se neustále mění, stejně tak očekávání klientů i…

Několik strategií pro zvýšení spokojenosti klientů

Chcete rychle vylepšit efektivitu systému zákaznické péče a zvýšit…

Výpis 10411053 z celkem 4675