Málokdy se stane, že zákazník přijde k prvnímu prodejci a rovnou si vybere to, co mu dotyčný nabízí. V B2B i v B2C klienti často poptávají více nabídek, které…
Osobní značka. Něco, na čem by měl pracovat každý prodejce, který chce být…
V dnešní době je důvěra zákazníků pro obchod naprosto klíčová. Řada podniků…
Kariérní postup je u obchodních pozic poměrně jasný. Jestliže máte ambice…
B2C a B2B obchodování jsou si v mnohém podobné, v mnohém se však liší. B2B…
Na zákaznický servis se dá podívat z různých úhlů. Ať už považujete za…
Čím to je, že některé značky a profily na sociálních sítích dokáží…
Často se mluví o tzv. mileniálech, tedy lidech, kterým je nyní mezi 20 a 30…
V rámci B2B existují v každém oboru VIP firmy, které tvoří zlatý grál…
Tak, jak se vyvíjejí moderní technologie, je celkem logické, že stále více…
V čem je prodej ideální školou do života? Například v tom, že vás naučí…
Úspěch v obchodním světě je do velké míry definován nastavením naší mysli. …
Typická (nebo spíše stereotypní) představa o prodejci je taková, že se…