4 příklady, jak do komunikace s klientem vnést empatii a autenticitu

Vybudování pocitu oboustranné důvěry je zásadní pro vytvoření pouta mezi zástupcem firmy a klientem. Důvěra a schopnost empatie jsou také zásadní z obchodního hlediska, protože klienti nebudou ochotni jednat s obchodním zástupcem nebo zaměstnancem zákaznického servisu, pokud k němu nebudou cítit důvěru. Abyste u klienta (nebo u kohokoliv, s kým mluvíte) vzbudili pocit důvěry, musíte umět vnést do vaší interakce empatii a autenticitu. Dnes vám ukážeme čtyři příklady, jak toho docílit.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.