„Máte nějaké otázky?“ Na co se ptát na pohovoru na obchodní pozici

Již mnohokrát jsme na našich stránkách zdůrazňovali, že nejvíce se o potenciálních klientech a jejich prioritách dozvíte, když je necháte mluvit a vybírat témata. To znamená, že je nutné pokládat jim otevřené otázky a čekat, co se rozhodnou vám říct a neříct. To samé dělají ti, co vedou pohovor, pokud se vás zeptají, jestli máte nějaké otázky. To, na co se ptáte, do velké míry ukazuje na to, jak přemýšlíte, co jsou vaše priority, jak jste se na pohovor připravili a jak dovedete formulovat otázky a myšlenky. Zde je příklad několika dotazů, které můžete položit, když vám při pohovoru na obchodní pozici zástupce firmy dá prostor pro vaše dotazy.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.