Tipy, jak správně provést navazující telefonát po poslání nabídky

Ať už pracujete v jakémkoliv oboru, váš prodejní cyklus se pravděpodobně příliš neliší od všech ostatních. Základem je oslovení klienta, domluvení schůzky nebo poslání nabídky, a většinou pak následný kontakt, kde se zjistí, jestli má zákazník zájem nebo ne. Jak by měl vypadat takový navazující telefonát po tom, co jste absolvovali schůzku nebo poslali nabídku?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.