Pyramida priorit a potřeb B2B klientů V polovině minulého století přišel psychiatr Abraham Maslow s pyramidou lidských potřeb, která znázorňuje priority základních potřeb lidí. Tato pyramida se dá velmi…
Podobně jako u romantických vztahů je i první schůzka s klientem ta…
Ukončete půtky mezi obchodem a marketingem Je to odvěký problém v mnoha firmách a v celé řadě společností se jedná o…
Dělejte online marketing správně: Recyklujte starý obsah Znovu používat starý obsah je nový trend dnešního online marketingu.…
Odborníci na problematiku prodeje opakují stále dokola jednu věc:…
5 kroků k větší disciplíně Disciplína mnohdy odděluje úspěšné od neúspěšných. Nehledě na to, čemu se…
Tři způsoby, jak předcházet problémům v rámci zákaznického servisu Dobrý zákaznický servis umí efektivně a rychle vyřešit všechny problémy,…
Co nejčastěji brání efektivní mezilidské komunikaci Dobré komunikační dovednosti jsou základem prodejního umění. Mluvit ještě…
7 tipů, jak rychle vylepšit vaše obchodní výsledky Zhoršují se vám obchodní výsledky, máte problémy s dosažením prodejních…
Průzkum: Co zajímá zákazníky v reklamních letácích? Jak zákazníci obchodních řetězců v Česku vnímají letáky, proč si je…
Experti radí: Sedm tipů pro start-upy na sociálních sítích Pro start-upy nabízí sociální a profesní sítě jedinečnou příležitost, jak…
Psaní předmětu e-mailu: Umění, které se vyplatí V celé řadě případů tvoří právě předmět e-mailu rozdíl mezi tím, jestli…
Telefonní prodej může být velmi účinným prodejním nástrojem, pokud…