Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění každým dnem tak rychle, že pokud se chcete udržet mezi špičkou oboru, nestačí jen držet…
Každý obchodník by měl umět (nebo by se měl snažit umět) udělat dojem na…
Prodejní profese je o komunikaci s lidmi, o tom, jak dovedeme s ostatními…
Sled nudných snímků, dikce uspavače hadů, spousta dat, ve kterých se za…
Když si vás lidé začínají všímat, stáváte se mikroinfluencerem. Jste čím…
Žádný obchodník ani podnikatel by neměl pracovat takříkajíc naslepo.…
Ať se nám to líbí, nebo ne, ostatní nás do vysoké míry posuzují i podle…
V prodeji je ze strany obchodníka nutné něco, čemu se říká „kvalifikace“,…
Prodejním cyklem se nazývá celá cesta od bodu A do bodu Z, kdy A je prvotní…
Jedna z hlavních pouček marketingu (i prodeje) je, že fakta neprodávají…
Jedna z věcí, kterou by se měl obchodník naučit, je pamatovat si jména…
Pro ty, kteří se v obchodě pohybují dlouho, jsou již některé aspekty…
Rok 2018 ještě není ani v polovině, ale již můžeme rozlišit tři trendy,…