Jak se (ne)ozvat klientovi po první schůzce Způsob, jakým kontaktujete klienta po uskutečnění první schůzky, je zásadní pro konečný výsledek celého jednání. Až příliš mnoho potenciálně úspěšných obchodů končí…
Pyramida priorit a potřeb B2B klientů V polovině minulého století přišel psychiatr Abraham Maslow s pyramidou…
Podobně jako u romantických vztahů je i první schůzka s klientem ta…
Ukončete půtky mezi obchodem a marketingem Je to odvěký problém v mnoha firmách a v celé řadě společností se jedná o…
Dělejte online marketing správně: Recyklujte starý obsah Znovu používat starý obsah je nový trend dnešního online marketingu.…
Odborníci na problematiku prodeje opakují stále dokola jednu věc:…
5 kroků k větší disciplíně Disciplína mnohdy odděluje úspěšné od neúspěšných. Nehledě na to, čemu se…
Tři způsoby, jak předcházet problémům v rámci zákaznického servisu Dobrý zákaznický servis umí efektivně a rychle vyřešit všechny problémy,…
Co nejčastěji brání efektivní mezilidské komunikaci Dobré komunikační dovednosti jsou základem prodejního umění. Mluvit ještě…
7 tipů, jak rychle vylepšit vaše obchodní výsledky Zhoršují se vám obchodní výsledky, máte problémy s dosažením prodejních…
Průzkum: Co zajímá zákazníky v reklamních letácích? Jak zákazníci obchodních řetězců v Česku vnímají letáky, proč si je…
Experti radí: Sedm tipů pro start-upy na sociálních sítích Pro start-upy nabízí sociální a profesní sítě jedinečnou příležitost, jak…
Psaní předmětu e-mailu: Umění, které se vyplatí V celé řadě případů tvoří právě předmět e-mailu rozdíl mezi tím, jestli…