Zvláště v našem prostředí jsou klienti zvyklí pokládat jako jednu z prvních otázek dotaz, jestli nedostanou nějakou slevu. A to se týká nejen B2C obchodování, ale…
Šest toxických myšlenek, které vám brání v úspěchu Za úspěchem v prodejní sféře stojí tvrdá práce, odhodlání i správné…
Pět úspěšných start-upů a jejich přístupy k zákaznickému servisu Nové, začínající společnosti nemají celou řadu výhod, kterými disponují…
Jak na prodej drahého produktu? Prodejní techniky se velmi liší podle toho, jestli prodáváte nejlevnější…
Čtyři druhy lidí na různých pozicích, na které narazíte při B2B prodeji B2B prodej je v mnohém specifický. Jednou z odlišností od B2C je fakt, že…
Pět kroků k dlouhodobému úspěchu v obchodě Jak se od sebe odlišují úspěšní a neúspěšní obchodníci? Uzavření velkého…
Tipy, jak správně provést navazující telefonát po poslání nabídky Ať už pracujete v jakémkoliv oboru, váš prodejní cyklus se pravděpodobně…
Co dělat, když se vám dlouhodobě nedaří obchody? Každému obchodníkovi se může stát, že má horší období. Často může být…
Šest tipů Elona Muska, jak být produktivnější Asi se nenajde nikdo, kdo by se snažil rozporovat fakt, že Elon Musk je…
Čtyři hlavní techniky uzavření obchodu O kontaktování klientů, domlouvání schůzek a průběhu jednání toho bylo již…
Šest základních rad pro lepší time management Kdyby měl den o osm hodin víc času, určitě bychom toho všichni za jeden den…
6 rad pro ty, jejichž kariéra stagnuje Dnešní doba je nakloněná novým možnostem, pracovním výzvám a kariérnímu…
Jak přilákat zákazníky připravené u vás nakoupit Když začínáte podnikat, hlavní výzvou pro vás je, jak přilákat nové…