Jak přimět klienta k rychlému rozhodnutí

Každý obchodník to někdy zažil. Schůzka neprobíhá podle vašich představ, klient se neustále zdráhá, má nepodstatné doplňující otázky, je imunní vůči osvědčeným taktikám a rozhodnutí z něj ne a ne vypadnout. Zároveň ale víte, že když jej necháte odejít, aby si koupi rozmyslel, pravděpodobná odpověď, pokud ji vůbec od něj obdržíte, bude „ne“. Přinášíme vám pět triků, které můžete použít během obchodní schůzky, abyste přiměli zákazníka rozhoupat se rychle a neztráceli s ním tak čas.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.