Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 3 triky, díky kterým zůstanou uživatelé déle na vaší webové stránce

Velká část firem dnes shání nové klienty přes internet. Přitom platí, že čím déle uživatel zůstane na dané stránce, tím větší pravděpodobnost, že se upíše k …

Článek v rámci předplatného Klíč k úspěšné prezentaci: Příběhy

Zamysleli jste se někdy nad tím, co činí charismatické lidi…

5 tipů, jak vyřešit konflikt se zákazníkem

Svět není růžový a i ve vztahu mezi klientem a firmou může dojít k rozporu.…

Článek v rámci předplatného Pět nejdůležitějších kroků nového manažera obchodního týmu

Byli jste povýšeni nebo se chystá vaše povýšení na pozici vedoucího…

Článek v rámci předplatného Naučte se lépe naslouchat během obchodních jednání

Ačkoliv si mnoho prodejců myslí, že zdaleka nejzásadnější během schůzky s …

7 věcí, které zaměstnanec call centra nikdy nesmí říct klientovi

Udržet emoce na uzdě při komunikaci s některými klienty může být obtížné.…

Článek v rámci předplatného Co musíte vědět dříve, než začnete pracovat na dálku

Stále více lidí nedojíždí do kanceláře, ale pracuje z domova, z co-…

Článek v rámci předplatného Jak se (ne)ozvat klientovi po první schůzce

Způsob, jakým kontaktujete klienta po uskutečnění první schůzky, je zásadní…

Článek v rámci předplatného Pyramida priorit a potřeb B2B klientů

V polovině minulého století přišel psychiatr Abraham Maslow s pyramidou…

7 tipů, jak zapůsobit na klienta na první schůzce

Podobně jako u romantických vztahů je i první schůzka s klientem ta…

Článek v rámci předplatného Ukončete půtky mezi obchodem a marketingem

Je to odvěký problém v mnoha firmách a v celé řadě společností se jedná o…

Článek v rámci předplatného Dělejte online marketing správně: Recyklujte starý obsah

Znovu používat starý obsah je nový trend dnešního online marketingu.…

Přehnaná personalizace může klienta znechutit

Odborníci na problematiku prodeje opakují stále dokola jednu věc:…

Výpis 898910 z celkem 4675