4 zvyky šťastných lidí V dnešní, stresem definované době je nutné umět si udržet pozitivní nadhled a vyvarovat se stresům, a to nejenom kvůli pracovní výkonnosti a obchodním úspěchům. Top…
Pusťte si pět volně dostupných přednášek, které vás naučí lépe komunikovat Komunikace je klíčem k obchodování. Umět efektivně komunikovat je zcela…
„Máte nějaké otázky?“ Na co se ptát na pohovoru na obchodní pozici Již mnohokrát jsme na našich stránkách zdůrazňovali, že nejvíce se o…
Velké množství obchodní komunikace probíhá přes e-maily. Ty si tak…
Metoda „SPIN“ prodeje. Co to je a jak na to? Prodejních metod a systémů je celá řada. Některé fungují jenom ve velmi…
Pět otázek, které by měly padnout na schůzce s potenciálním klientem Když už se vám podaří domluvit schůzku s potenciálním klientem, on na ni…
Jak si udržet pozitivní nadhled za každou cenu Všichni se vědomě nebo podvědomě snažíme dosáhnout stavu pohody a…
4 příklady, jak do komunikace s klientem vnést empatii a autenticitu Vybudování pocitu oboustranné důvěry je zásadní pro vytvoření pouta mezi…
Sedm strategií pro udržení klientů Najít nového klienta stojí průměrně pětkrát více peněz a úsilí, než udržet…
Když se řekne propagační akce, vybaví si lidé většinou nějakou událost, kde…
Netradiční tipy, jak odbourat stres a naladit se pozitivně na celý den Každá práce je stresová, ale pokud pracujete v prodeji a obchodě, můžete se…
Čtyři statistky důležitosti emocí v rozhodování klientů Úspěšný obchodník musí umět pracovat s emocemi svých potenciálních i…
Naučte se psát e-maily, které zaujmou Existuje celá řada způsobů, jak oslovit potenciálního klienta. Jedním z …