Dobří pracovníci zákaznického servisu svědomitě plní své úkoly, chodí do práce včas a jsou uctiví k zákazníkům. Ti nejlepší zástupci firmy ale také vědí, jak se…
Tři tipy, jak získat a udržet si mladé klienty Cílí vaše společnost či váš produkt na mladé lidi? Jsou mileniálové vaší…
Jak a do čeho v průběhu pracovního dne investovat váš čas? Time management je v obchodním světě velké téma. Pokud si totiž neumíte…
3 způsoby, jak bojovat proti klientům, kteří chtějí slevu Cena je jednou z nejčastějších výtek, které klienti vůči nabídce obchodníků…
Pět věcí, které byste měli vědět, než se stanete vedoucím týmu Čeká vás povýšení, případně se o něj snažíte? Bude to pro vás premiéra co…
Devět zásad sepsání efektivní a úspěšné obchodní nabídky Získali jste kontakt na ideálního potenciálního klienta? Výborně. Zavolali…
Čtyři zvyky obchodníků, které odvrátí jejich vyhoření Syndrom vyhoření je strašákem pracovníků v mnoha oborech. Obchodní sféra je…
Tři znaky, že s vaším stylem vedení není něco v pořádku Víte, jaký je nejčastější důvod, kvůli kterému lidé momentálně odchází ze…
Chcete získat svoji práci snů? 6 tipů, jak excelovat při pohovoru na obchodní pozici Pohovory na obchodní pozici jsou v mnoha ohledech specifické. Více než u…
4 cesty ke zvýšení loajality vaší klientely Mezi hlavní cíle obchodních oddělení firem a zaměstnanců zákaznického…
Jak si znovu získat přízeň klienta skrz zákaznický servis Udržení klientely a posílení její věrnosti jsou jedněmi ze základních úkolů…
5 tipů, jak si udržet i při stresujícím zaměstnání psychické zdraví Obchodní činnost může být občas poměrně velkou zátěží na lidskou psychiku.…
Sedm tipů, jak lépe naslouchat během telefonního hovoru s klientem Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je…