Marketing - zprávy z HR

Šest smrtelných hříchů při jednání s naštvaným klientem

Dobří pracovníci zákaznického servisu svědomitě plní své úkoly, chodí do práce včas a jsou uctiví k zákazníkům. Ti nejlepší zástupci firmy ale také vědí, jak se…

Článek v rámci předplatného Tři tipy, jak získat a udržet si mladé klienty

Cílí vaše společnost či váš produkt na mladé lidi? Jsou mileniálové vaší…

Článek v rámci předplatného Jak a do čeho v průběhu pracovního dne investovat váš čas?

Time management je v obchodním světě velké téma. Pokud si totiž neumíte…

Článek v rámci předplatného 3 způsoby, jak bojovat proti klientům, kteří chtějí slevu

Cena je jednou z nejčastějších výtek, které klienti vůči nabídce obchodníků…

Článek v rámci předplatného Pět věcí, které byste měli vědět, než se stanete vedoucím týmu

Čeká vás povýšení, případně se o něj snažíte? Bude to pro vás premiéra co…

Článek v rámci předplatného Devět zásad sepsání efektivní a úspěšné obchodní nabídky

Získali jste kontakt na ideálního potenciálního klienta? Výborně. Zavolali…

Článek v rámci předplatného Čtyři zvyky obchodníků, které odvrátí jejich vyhoření

Syndrom vyhoření je strašákem pracovníků v mnoha oborech. Obchodní sféra je…

Článek v rámci předplatného Tři znaky, že s vaším stylem vedení není něco v pořádku

Víte, jaký je nejčastější důvod, kvůli kterému lidé momentálně odchází ze…

Článek v rámci předplatného Chcete získat svoji práci snů? 6 tipů, jak excelovat při pohovoru na obchodní pozici

Pohovory na obchodní pozici jsou v mnoha ohledech specifické. Více než u…

Článek v rámci předplatného 4 cesty ke zvýšení loajality vaší klientely

Mezi hlavní cíle obchodních oddělení firem a zaměstnanců zákaznického…

Článek v rámci předplatného Jak si znovu získat přízeň klienta skrz zákaznický servis

Udržení klientely a posílení její věrnosti jsou jedněmi ze základních úkolů…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak si udržet i při stresujícím zaměstnání psychické zdraví

Obchodní činnost může být občas poměrně velkou zátěží na lidskou psychiku.…

Článek v rámci předplatného Sedm tipů, jak lépe naslouchat během telefonního hovoru s klientem

Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je…

Výpis 885897 z celkem 4732