Sedm tipů, jak lépe naslouchat během telefonního hovoru s klientem Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je schopnost naslouchat klientům. Pouze efektivní komunikace zaručí, že klient odchází z …
Tipy k navýšení produktivity telefonního kontaktního centra V tomto článku vám přiblížíme ty nejefektivnější tipy, jak v krátkém čase…
4 nejefektivnějších trendy v prezentaci start-upů na sociálních sítích Nové firmy mají v dnešní době celou řadu možností, jak se prezentovat…
3 kroky k vysvětlení složité problematiky jednoduše Jsou to zvláště obchodníci v technicky vysoce specializovaných oborech kdo…
Čtyři manažerské tipy pro větší výkonnost obchodního týmu Motivovat zaměstnance k těm nejlepším výkonům nelze pouze penězi. Vedoucí…
V mnoha odvětvích lidské činnosti se přichází s novými a moderními postupy,…
Jak se ptát a neptat klientů v dotazníku spokojenosti? Vědět, co si myslí vaši klienti, je základem úspěšného zákaznického…
Čtyři kroky k udržení vašich klientů Jak již bylo mnohokrát řečeno, najít a získat nového klienta stojí v …
Pět věcí, které nesmíte vyslovit, když žádáte o vyšší plat Momentální ekonomický růst je ideální dobou, kdy si říci o vyšší plat.…
Pět způsobů, jak úspěšní obchodníci tráví víkendy Víkend je časem odpočinku a většinou si to, jak jej kdo tráví, nespojujeme…
Chystáte se realizovat vlastní podnikatelský záměr a nechcete nic podcenit?…
Pět mýtů o spánku a zdraví, kterým musíte přestat věřit Co se týče zdravého životního stylu, pracovní výkonnosti a schopnosti…
7 chyb ohledně produktivity, které děláte každé ráno Produktivita během celého dne do vysoké míry záleží na tom, jak váš den…