Emoční inteligence a její role v rámci obchodního týmu

Zatímco většina lidí si pod inteligencí představí hodnotu IQ, ve skutečnosti je druhů inteligence hned několik. A některé z nich jsou pro každodenní fungování člověka a jeho pozici ve společnosti dokonce důležitější, než zmiňovaná hodnota inteligenčního kvocientu. Pro mezilidské vztahy, ale i pro obchodní činnost, je zcela zásadní emoční inteligence, kterou lze definovat jako schopnost rozpoznávat a navozovat emoce v druhých a zároveň s těmito emocemi pracovat, ale stejně tak se jedná i o schopnost emoční sebereflexe a práce s vlastními pocity. V dnešním článku se podíváme, v čem a jak je důležitá emoční inteligence v rámci obchodního týmu.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.