„Mystery shopping“ a další netradiční způsoby, jak vylepšit zákaznický servis Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových zákazníků, ale také jich neustále mnoho ztrácet, může být poněkud frustrující a pro firmu…
Čína se stala klíčovým trhem pro cross-border e-commerce a stále více firem…
Úsměv: nejsilnější prodejní zbraň Získat si sympatie klienta a vyvolat v něm pocit důvěry ve vaší osobu a…
Nejčastější námitky klientů a jak na ně reagovat Schopnost poradit si s námitkami ze strany potenciálních klientů je zcela…
Pět zásad uvádění nového produktu na trh Jen málo věcí je v obchodním prostředí těžší, než prodávat nový produkt.…
Tým, který má na starosti komunikaci s klienty po telefonu, vyžaduje…
Jak v roce 2019 získat více zákazníků Každá společnost potřebuje konkrétní cíle a specifické obchodní plány.…
Čtyři kroky k rychlejšímu uzavírání obchodů ve vašem týmu Jednou ze zásadních překážek úspěchu obchodního týmu je přílišná délka…
Prezentace investorům: 9 věcí, které musíte zmínit Speciální způsob prodeje spočívá v prodeji produktu nebo projektu…
4 časté chyby vedoucích, které vedou k propadu výsledků týmu Vedoucí týmu je nucen každodenně dělat rozhodnutí za celý tým. Některá tato…
Tři vlastnosti, které musí vyplývat z životopisu obchodníka Ucházíte se o obchodní pozici? Pamatujte, že oproti vžité představě dají…
Získejte klienta svých snů ve třech jednoduchých krocích Každý obchodník by se měl snažit získat ty nejlukrativnější a nejlepší…
4 znamení, že jste zaměstnaní na příliš nízké pozici Každý máme různé ambice. Někdo je od přírody ambiciózní, neustále se musí…