Co zjistit od nového klienta, který vás sám kontaktoval

Kontakty na potenciální klienty se dají snadno rozdělit do priorit podle toho, jak velký potenciál mají. Jedna z největších úspěšností se pojí s tzv. „inbound leads“, tedy kontakty, které se vám sami od sebe ozvou a chtějí informace o vašem produktu. Lidé, kteří se rozhodnou vás sami kontaktovat, tvoří specifickou skupinu a je nutné s nimi také specificky jednat. Zde je pět informací, na které se musíte těchto klientů zeptat a které musíte získat, abyste tak zvýšili šance na úspěšné uzavření obchodu.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.