5 tipů, jak zformulovat hlavní myšlenku produktu a zaujmout klienta

V angličtině se vžil výraz „elevator pitch“, který by se dal volně přeložit jako „promluva ve výtahu“. Tato fráze odkazuje na myšlenku, že prodejní prezentace obchodníka by měla být tak krátká, úderná a výstižná, aby dokázala zaujmout i náhodného člověka, se kterým jedete ve výtahu, a to během jediné jízdy. Každá obchodní prezentace a nabídka by měla mít na samém začátku tuto základní formulaci, kterou obchodník v několika málo vteřinách shrne, co dělá, a zároveň podnítí klientovu zvědavost natolik, aby chtěl slyšet více. Zde je pět tipů, jak si tuto „výtahovou promluvu“ připravit, zformulovat a nacvičit.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.