Vědět, co si myslí vaši klienti, je základem úspěšného zákaznického servisu. Monitoring zákaznické spokojenosti byste měli dělat jak průběžně, tak i především po…
Jak již bylo mnohokrát řečeno, najít a získat nového klienta stojí v …
Momentální ekonomický růst je ideální dobou, kdy si říci o vyšší plat.…
Víkend je časem odpočinku a většinou si to, jak jej kdo tráví, nespojujeme…
Co se týče zdravého životního stylu, pracovní výkonnosti a schopnosti…
Chystáte se realizovat vlastní podnikatelský záměr a nechcete nic podcenit?…
Produktivita během celého dne do vysoké míry záleží na tom, jak váš den…
V dnešní, stresem definované době je nutné umět si udržet pozitivní nadhled…
Komunikace je klíčem k obchodování. Umět efektivně komunikovat je zcela…
Již mnohokrát jsme na našich stránkách zdůrazňovali, že nejvíce se o…
Velké množství obchodní komunikace probíhá přes e-maily. Ty si tak…
Prodejních metod a systémů je celá řada. Některé fungují jenom ve velmi…
Když už se vám podaří domluvit schůzku s potenciálním klientem, on na ni…