Strach – překážka číslo 1 úspěšného obchodování Strach je přirozená reakce na situace, které jsou neznámé nebo před kterými bychom se měli mít na pozoru. Bohužel figuruje do značné míry i v obchodních transakcích…
Šest vlastností dobrého pracovníka zákaznického servisu Práce v zákaznickém servisu je specifická a klade na pracovníky určité…
Vedoucí obchodního týmu se musí naučit přijmout změnu V dnešním turbulentním světě nepřežije nikdo, kdo není flexibilní a…
3 nejjednodušší typy potenciálních klientů Kontakty na potenciální klienty se dají rozdělit do různých kategorií podle…
Obchodní schůzka: Proč nesmíte jet na autopilota Mnoho obchodníků absolvuje několik obchodních schůzek denně, případně…
Bojíte se, že bude mít klient námitky? Měli byste je vítat Jednou z nejdůležitějších fází obchodního setkání s klientem je vyřešit…
5 tipů pro začátečníky, jak zaujmout klienta Jste v obchodě noví? Možná se vám bude hodit manuál pro nováčky. Přinášíme…
Není žádným tajemstvím, že být skvělým obchodníkem je zčásti otázkou…
Tři věci, které udělají z jednorázových klientů dlouhodobé Cílem obchodníka by mělo být nejenom sehnat nové klienty, ale především si…
Výhody heterogenního obchodního týmu Obchodní manažeři často hledají nové posily do týmu i podle toho, jak do…
Ecommerce: Jak na to, aby to fungovalo Jedním z největších úskalí ecommerce je neexistující záruka, že se váš…
Jedním z nejlepších a zároveň nejlevnějších způsobů, jak oslovovat širokou…
Jak si získat důvěru klienta po telefonu Komunikace obchodníka nebo pracovníka zákaznického servisu s klientem by se…