 Jak si získat důvěru klienta po telefonu
   Jak si získat důvěru klienta po telefonu  Komunikace obchodníka nebo pracovníka zákaznického servisu s klientem by se vždy měla snažit o vybudování důvěry mezi daným zákazníkem a daným zástupcem firmy. Ať už…
 
    6 tipů, jak vést bilanční schůzky s členy obchodního týmu
   6 tipů, jak vést bilanční schůzky s členy obchodního týmu  Je povinností manažera obchodního týmu komunikovat se svými podřízenými,…
 
    Pět obav, které musí každý prodejce umět překonat
   Pět obav, které musí každý prodejce umět překonat  Prodej a úspěšné obchodování mají hodně společného se schopností daného…
 
    Naučte se rozpoznat, že chce klient odejít
   Naučte se rozpoznat, že chce klient odejít  Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může…
 
    Zákaznický servis, který si klienti zamilují
   Zákaznický servis, který si klienti zamilují  Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro…
 
    5 tipů, jak podpořit kreativitu v obchodním týmu
   5 tipů, jak podpořit kreativitu v obchodním týmu  Každé společnosti prospívá kreativita. Neustále se měnící doba nepřeje těm,…
 
    6 tipů, jak si vybudovat kvalitní síť kontaktů
   6 tipů, jak si vybudovat kvalitní síť kontaktů  Obchodníka nedefinují pouze jeho úspěchy a prodeje, ale i jeho konexe. Znát…
 
    Čtyři obchodní lekce od zmrzlinářských aut Family Frost
   Čtyři obchodní lekce od zmrzlinářských aut Family Frost  Když se řekne Family Frost, víceméně každý mileniál si vybaví dětství,…
 
    Jak donutit klienta, aby se „rozhoupal“ k rozhodnutí
   Jak donutit klienta, aby se „rozhoupal“ k rozhodnutí  Začínající obchodníci se velmi často bojí striktního odmítnutí ze strany…
 
    Pět tipů, jak absolvovat stáž a odnést si co nejvíce zkušeností
   Pět tipů, jak absolvovat stáž a odnést si co nejvíce zkušeností  Absolvování stáže v nějaké významné firmě nebo státní instituci je trendem,…
 
    5 tipů, jak vytěžit maximum z otázek adresovaných klientovi
   5 tipů, jak vytěžit maximum z otázek adresovaných klientovi  Před samotnou nabídkou je vždy nutné klienta kvalifikovat. Tedy analyzovat…
 
    7 tipů, jak používat emoční inteligenci v každodenní praxi
   7 tipů, jak používat emoční inteligenci v každodenní praxi  Emočně inteligentní lidé jsou úspěšnější jak v osobním, tak i pracovním…
 
    Je na čase říci si o vyšší plat? Víme, jak na to
   Je na čase říci si o vyšší plat? Víme, jak na to  Současná ekonomická situace nahrává benefitům pro zaměstnance a zvyšování…