„Humánní prodej“ aneb Jak si získat klienty lidským přístupem

Obchodní zástupci jsou často považováni za oportunisty, kteří se komukoliv snaží prodat cokoliv, a to vše pouze za účelem zisku. Bohužel v některých případech je tento stereotyp pravdivý. Prodejní profese se ale za poslední roky podstatným způsobem proměnila a z obchodních zástupců se v mnoha případech stali uznávaní konzultanti, na které se klienti obrací opakovaně. Jak si zákazníky získat lidským přístupem, vybudovat si skvělou obchodní reputaci a budovat dlouhodobé obchodní vztahy?

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace